czwartek, 12 grudnia 2013

BacK to BlacK II :DDDD


Shoes McArthur 
Ornament shoes Catarina.in
   Poncho second hand
 Necklace internet shop
  Dress internet shop 
 Coat internet shop
  Bracelet by Catarina
 Fur collar by Catarina
Dzisiejsza stylizacja to nic innego jak ciąg dalszy BacK to BlacK, ostatnio obiecywałam sobie, że w okresie zimowym poszaleje z kolorami :DDDD no cóż czerń to bardzo uzależniający kolor....
Aby odrobinę rozjaśnić ten zestaw wprowadziłam moje ukochane orientalne dodatki :D 
Srebrna bransoletka z niebieskimi kryształkami to przerobiony przeze mnie naszyjnik, a futrzany kołnierz to dwa różne kawałki obszyć od płaszcza, które zalegały w mojej szafie bardzo bardzo długo...dostały "drugie życie"... efekt końcowy prezentuje się bardzo oryginalnie.
 
XXXXXXXXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz