sobota, 9 listopada 2013

INDIA II :D


Shoes McArthur 
  Ornament shoes Catarina.in
  Pants H&M %
Blouse Vero moda
Pink Shawl internet shop by Catarina
Shawl Stradivarius % 

Dzisiejsza stylizacja ma dwa mocne punkty. 
Pierwszy to piękny różowy kawałek materiału :DD, który wcześniej spełniał już różne funkcje :DD był wykorzystany jako ręcznik, kocyk na plaże, pareo, a teraz obszyty złotymi monetkami sprawdził się idealnie jako orientalny szal na jesienne chłody.
Drugi punkt, z którego jestem bardzo dumna to buty z ozdobą mojego projektu. Oryginalne ozdoby zaprojektowałam i wykonałam własnoręcznie:DDD Po kilku modyfikacjach projektu efekt końcowy wygląda dokładnie tak jak wizja w mojej głowie :DD
Do końca roku planuję wyprodukować kilka różnych modeli. Będzie można je nabyć na mojej stronie. Mam nadzieję, że będziecie zachwyceni tak bardzo jak ja. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz